-
Audito metodologija
Auditas – neatskiriama kiekvienos įmonės kontrolės procedūrų dalis, padedanti užtikrinti klientų ir partnerių pasitikėjimą bei suteikianti vertingos informacijos įmonės valdymui.
-
Finansinių ataskaitų rengimas
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Grupės įmonių finansinių ataskaitų konsolidavimas
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Buhalterinė apskaita
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Mokesčių apskaita
Vykdome PVM, pelno, gyventojų pajamų mokesčių ir socialinio draudimo įmokų bei kitų mokesčių apskaitą, teikiame atitinkamų mokesčių deklaracijas ir pasirūpiname užpildytų deklaracijų pateikimu atitinkamoms institucijoms. Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Vyriausiojo finansininko paslauga
Dažnai įmonei nėra naudinga turėti visu etatu dirbantį vyriausiąjį finansininką, o puse etato dirbančio vyriausiojo finansininko darbo krūvis ne visada gali užtikrinti visapusišką, kompetentingą ir operatyvų funkcijų vykdymą. Todėl mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms siūlome vyriausiojo finansininko paslaugas, užtikrindami paslaugos rentabilumą ir konfidencialumą., Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
-
Tarptautinis apmokestinimas
Klientams, kurie plečia savo veiklą Baltijos šalyse arba už Baltijos regiono ribų, būtina detali informacija apie mokesčių reglamentavimą, taikomą paskirties šalyje. Padedant „Grant Thornton“ aljanso partneriams, galime pasiūlyti sprendimus, padedančius klientams minimizuoti mokestinę riziką, vykdant veiklą užsienio mokesčių jurisdikcijoje.
-
Sandorių kainodara
Konsultuojame tarptautines įmones sandorių kainodaros (ang. Transfer pricing) klausimais ir patariame kaip pagal teisės aktų reikalavimus parengti kainodaros dokumentaciją (ang. Transfer pricing documentation). Taip pat padedame pasirinkti mokesčių tikslais teisingą sandorių kainodaros politiką (ang. Transfer pricing policy).
-
PVM prievolės ir PVM grąžinimas
Klientų vardu vykdome tarpvalstybinio PVM, sumokėto kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse, grąžinimo procedūras. Esant būtinybei, konsultuojame klientus dėl Europos Sąjungos valstybėse narėse sumokėto PVM susigrąžinimo.
-
Pelno mokestis, lengvatų taikymas
Mes analizuojame, ar bendrovės gali taikyti pelno mokesčio lengvatas ir sumažinti jų efektyvų pelno mokesčio tarifą, nuo 15 iki maksimaliai 7,5%.
-
Išsamus patikrinimas - Due diligence
Išsamus patikrinimas (ang. Due Diligence) – kruopšti įsigyjamos įmonės veiklos finansinė, mokestinė ir teisinė analizė, kurią atlikus, parengiama ataskaita, kurioje pateikiama detali patikrintos įmonės apžvalga.
-
Pagalba ir atstovavimas mokestinių tyrimų, patikrinimų, ginčų metu
Teikiame įregistravimo į Mokesčių mokėtojų registrą bei PVM mokėtojų registrą paslaugas. Atstovaujame klientų interesus mokestiniuose ginčuose Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, Mokestinių ginčų komisijoje, teismuose ir kitose institucijose.
-
Teisiniai sprendimai verslo startui
Padedame greitai įsteigti įmonę, filialą ar nuolatinę buveinę Lietuvoje, atidaryti banko sąskaitą, įsiregistruoti PVM mokėtojų registre ir gauti visas veiklai reikalingas licencijas.
-
Teisiniai sprendimai verslo vystymui
Mūsų komanda teikia paslaugas vietos ir tarptautinėms įmonėms valdant, reorganizuojant ir likviduojant dukterines įmones, filialus ir atstovybes Lietuvoje.
-
Vadovų bei darbuotojų įdarbinimas
Pasirūpinsime gerai apgalvotomis darbo sutartimis ir naudų paketo aprašymu, konfidencialios informacijos apsauga, darbuotojų duomenų tvarkymu ar akcijų opcionų taisyklėmis, įdarbinimu iš ES bei trečiųjų šalių, nuotolinio darbo organizavimu.
-
Finansų technologijos - Fintech
Sukaupę didžiulę patirtį pinigų plovimo prevencijos ir atitikties srityje bei turėdami stiprią finansų ekspertų komandą, konsultuojame klientus finansinių paslaugų teikimo, elektroninių pinigų, mokėjimo įstaigų licencijavimo, kapitalo formavimo, tarpusavio skolinimo platformos operatorių įrašymo į operatorių sąrašą ir kitais veiklos klausimais.
-
Migracija ir persikėlimas
Jums, Jūsų šeimos nariams bei organizacijos darbuotojams padedame gauti nacionalinę ir Europos Sąjungos (Šengeno) vizas, leidimus gyventi, e-rezidento statusą, teikiame tarpininkavimo raštus bei užtikriname sklandų persikėlimą į Lietuvą.
-
Išsamus patikrinimas - Due diligence
Finansinis išsamus patikrinimas (financial due diligence) – kruopšti įsigyjamos įmonės veiklos finansinė, mokestinė ir teisinė analizė, kurią atlikus, parengiama ataskaita, kurioje pateikiama detali patikrintos įmonės apžvalga. Mes siekiame padėti savo klientams priimti pagrįstą investicinį sprendimą suteikdami jiems finansinio išsamaus patikrinimo paslaugas, kurios yra aiškiai susietos su jų reikalavimais kaip pirkėjais ir tinkamos jų finansuotojams.
-
Fintech
Sparčiai besikeičiantis pasaulis ir besivystančios technologijos skatina kurti naujus verslo modelius, tokius kaip elektroninių mokėjimų įstaigos, virtualios valiutos paslaugų teikėjai ir finansų organizacijos. Grant Thornton Baltic teikia šioms įmonėms paramą ir patarimus.
-
Įmonių finansų valdymas
Konsultuojame klientus ne tik nuo nuo pirmųjų žingsnių - verslo planavimo ir steigimo, bet ir detaliai išanalizavę įmonės finansinius veiklos parametrus, patariame kaip išspręsti iškilusias problemas, prisidėti prie verslo augimo, procesų tobulinimo, kaštų optimizavimo, efektyvaus pinigų srauto valdymo visuose jūsų įmonės gyvavimo cikluose.
-
Verslo vertinimas
Įmonės vertinimas yra vienas iš svarbiausių žingsnių verslo pardavimo procese. Mes remiamės tarptautiniu mastu pripažinta metodika, o mūsų parengta įmonės/verslo vertinimo ataskaita leidžia savininkui geriau suprasti savo verslo vertę dar prieš pradedant pardavimo procesą. Lygai taip pat dažnai šia paslauga naudojasi ir klientai, kurie nori įsigyti kitas įmones.
-
Įmonių susijungimas ir įsigijimas, pardavimo ir skaidymo sandoriai
Konsultuojame klientus dėl visų pagrindinių sandorių sudarymo proceso aspektų: pirkėjo arba potencialios susijungimo arba įsigijimo sandorio šalies suradimas, pradinė analizė ir vertinimas, derybos, išsamus patikrinimas, sandorio kainos struktūrizavimas, teisinių dokumentų parengimas ir oficialus sandorio užbaigimas.
-
Obligacijų savininkų interesų gynimas
Grant Thornton teikia Obligacijų savininkų interesų gynimo, teisių apsaugos paslaugas. Mes turime išteklius, žinias ir naujausias technologijas. Obligacijų savininkų interesų gynimas · Obligacijų savininkų interesų atstovavimas
-
Išorinio finansininko paslaugos
Ar jums reikia patarimų, kaip plėtoti savo verslą, o gal norite pagerinti bendrą savo verslo pelningumą? Tada mūsų Išorės finansininko paslaugos gali būti tinkamiausias sprendimas.
-
Mokymai
Mokymai įmonių savininkams bei vadovams, finansų direktoriams, buhalteriams finansų valdymo temomis. Mūsų ekspertai turi didelę regioninę kompetenciją ir glaudžiai bendradarbiauja su mūsų kolegomis iš viso pasaulio. Jie taip pat mielai dalijasi savo patirtimi su mūsų klientais.
-
Vidaus auditas licenzijuotoms finansų sektoriaus įmonėms
Lietuvos finansų sektoriaus įmonėms pritaikytos vidaus audito paslaugos užtikrina norminių aktų laikymąsi, rizikos valdymą ir veiklos tobulumą.
-
Vidaus auditas ES / užsienio paramos fondų projektams
Vidaus auditas ES/užsienio paramos fondų projektams padeda užtikrinti veiklos ir susijusių išlaidų atitiktį reikalavimams.
-
Vidaus auditai įmonėms, sertifikuotoms ISO
Vidaus auditas yra atitiktis ISO standartui ir valdymo sistemos efektyvumo bei veikimo įvertinimas, renkant objektyvius atitikties ir veiklos įrodymus.
Minimalaus subjektų grupių apmokestinimo lygio užtikrinimo įstatymas (MALĮ)
Nuo 2024-07-01 įsigaliojo naujas Seimo priimtas įstatymas, kuriuo įgyvendinama Europos Sąjungos taip vadinama Antrojo ramsčio (Pillar Two) direktyva. Ji numato pareigą mokėti minimalų efektyvųjį 15% pelno mokestį įmonių grupėms, kurių pagrindinio patronuojančiojo subjekto konsoliduotosiose finansinėse ataskaitose nurodomos metinės pajamos, ne mažiau kaip 2 iš 4 finansinių metų, einančių iš karto prieš tikrinamus finansinius metus, yra 750 000 000 eurų arba didesnės.
Tarptautinės grupės, veikiančios tam tikroje valstybėje, kurios pelno mokestis yra mažesnis nei 15 % nuo uždirbto pelno, turi sumokėti papildomą mokestį, kad atitiktų šį minimalų standartą.
Šiuo projektu apmokestinimas nenustatomas, todėl Lietuvoje esančios įmonės, nepriklausomai nuo to, ar jos priklauso Lietuvoje registruotoms, ar užsienyje įsikūrusioms įmonių grupėms, papildomo mokesčio už 2024 m. nemokės. Papildomas mokestis bus mokamas toje valstybėje, kurioje Europos Sąjungos (ES) direktyva yra visiškai įgyvendinta.
- Tarptautinės grupės, kuriose pagrindinis patronuojantysis subjektas yra Lietuvoje, turi užtikrinti, kad būtų pateikti visi reikalingi duomenys apie apmokestinamuosius subjektus kitose ES valstybėse narėse pagal Direktyvą (ES) 2022/2523.
- Pagrindinis patronuojantysis subjektas Lietuvoje turi paskirti duomenis teikiantį subjektą ES valstybėje narėje, kuris pateiks papildinio mokesčio deklaraciją per 15 mėnesių nuo finansinių metų pabaigos.
- Jei grupė neturi apmokestinamųjų subjektų ES, paskirtasis subjektas turi būti trečiojoje šalyje, su kuria Lietuva turi atitinkamą susitarimą.
- Lietuvoje esantys apmokestinamieji subjektai turi pateikti reikalingus duomenis paskirtajam subjektui ir Valstybinei mokesčių inspekcijai per 13 mėnesių nuo finansinių metų pabaigos. Duomenys apima identifikavimo duomenis, organizacinę struktūrą, mokesčių tarifus ir pasirinkimus pagal Direktyvą (ES) 2022/2523.
- Jei grupė pirmą kartą patenka į šio įstatymo taikymo sritį, deklaracija turi būti pateikta per 18 mėnesių nuo finansinių metų pabaigos. Duomenys turi būti pateikti per 16 mėnesių.
- Pagrindinis patronuojantysis subjektas Lietuvoje turi pranešti Valstybinei mokesčių inspekcijai apie paskirtąjį duomenis teikiantį subjektą.
Valstybinė mokesčių inspekcija nustatys detales apie duomenų pateikimą, remdamasi Direktyvos (ES) 2022/2523 nuostatomis.
Daugiau informacijos galite rasti čia.
GPM pakeitimai
Priimta investicinė sąskaita
Seimas 2024 m. birželio 25 d. priėmė Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo pataisas, kurios nuo 2025 m. sausio 1 d. įteisins naują priemonę – investicinę sąskaitą. Ši sąskaita leis lanksčiau valdyti investicijas, nes gyventojo pajamos nebus apmokestinamos tol, kol lėšos nebus išimtos. Be to, bus galima konsoliduoti pelną ir nuostolius, o investicinėse sąskaitose galės būti laikomi finansiniai produktai, gauti dovanų ar paveldėjimo būdu. Mokesčių tarifai išlieka tokie patys: 15% Gyventojų pajamų mokestis, o pajamoms viršijant 120 VDU, taikomas 20% tarifas.
Daugiau informacijos galite rasti čia.
Gyventojų pajamų ir turto deklaravimo tvarkos tikslinimo įstatymas
Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 27 straipsnio pakeitimas įveda naujas taisykles, kurios reikšmingai paveikia gyventojus, turinčius individualią veiklą arba verslo liudijimą. Pagrindiniai pakeitimai:
- Deklaracijos privalomumas: Gyventojas, kuris buvo įsigijęs verslo liudijimą ar įregistravęs individualią veiklą, privalo pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją net ir tuo atveju, jei negauna individualios veiklos pajamų. Tai užtikrina, kad visų gyventojų mokesčių deklaracijos būtų pateikiamos nepriklausomai nuo veiklos aktyvumo.
- Deklaracijos prievolė pagal rinkimų kodeksą: Gyventojai, kuriems atsiranda prievolė deklaruoti pajamas ar turtą pagal Lietuvos Respublikos rinkimų kodekso ir Gyventojų turto deklaravimo įstatymo nuostatas, taip pat privalo pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją. Tai liečia gyventojus, kurie teikia aukas politinėms partijoms, kandidatams ar yra susiję su rinkimų kampanijomis.
- Pajamų deklaravimas aukų teikimo atveju: Jei gyventojas teikia aukas po gegužės 1 dienos, jis privalo pateikti deklaraciją už paskutinį mokestinį laikotarpį. Jei iki gegužės 1 dienos – už praėjusį mokestinį laikotarpį. Tai prideda papildomą deklaravimo tvarką susijusiems su politiniu finansavimu.
- Turto deklaravimas: Gyventojai, kuriems tenka pareiga deklaruoti turimą turtą, privalo pateikti metinę pajamų mokesčio deklaraciją iki gegužės 1 dienos. Tai yra svarbu siekiant užtikrinti skaidrumą ir atitikimą turto deklaravimo įstatymui.
Įstatymas įsigalioja 2024-05-31
Daugiau informacijos galite rasti čia.
Pelno mokesčio įstatymo pakeitimai
Pelno mokesčio įstatymo nr. IX-675 pakeitimo ir papildymo
Šis įstatymo pakeitimas, kuris įsigalios nuo 2025 m. sausio 1 d., atnaujina pelno mokesčio tarifus ir taisykles. Pakeitimai apima:
- Pelno mokesčio tarifai – standartiškai bus taikomas 16 proc. tarifas, o mažoms įmonėms (iki 10 darbuotojų ir pajamų iki 300 000 EUR) pirmaisiais veiklos metais taikomas 0 proc. tarifas, vėlesniais metais – 6 proc.
- Automobilių sąnaudos – nustatyti nauji automobilių nudėvėjimo ir nuomos sąnaudų atskaitymo kriterijai, priklausantys nuo CO2 emisijos.
-
- jei 0g/km CO2 – 75t. EUR
- jei ≤130g/km CO2 – 50t. EUR
- jei >130g/km CO2-≤200g/km CO2 – 25t. EUR
- jei >200g/km CO2 - tik 10t. EUR.
- Dividendų apmokestinimas – tiek Lietuvos, tiek užsienio įmonių dividendams bus taikomas 16 proc. tarifas.
- Nuostolių perkėlimas – pratęsiama nuostolių perkėlimo galimybė.
Šis pakeitimas bus taikomas skaičiuojant ir deklaruojant 2025 m. ir vėlesnių metų pelno mokestį.
Daugiau informacijos galite rasti čia.
Pridėtinės vertės mokesčio pakeitimai
PVM apvalinimo pakeitimas
Pakeitimas, numatytas Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymo (PVM) 15 straipsnio 24 dalyje, įsigalios 2025 m. gegužės 1 d. Šis pakeitimas nustato, kad kai galutinė suma už prekes (paslaugas), įskaitant PVM, yra apvalinama pagal Lietuvos Respublikos atsiskaitymų grynaisiais pinigais sumų apvalinimo įstatymą, prekių (paslaugų) apmokestinamoji vertė bus laikoma prekių (paslaugų) verte, apskaičiuota iki suapvalinimo, neįskaitant PVM.
Įstatymas dėl atsiskaitymų grynaisiais pinigais sumų apvalinimo taikomas tik grynaisiais pinigais atliekamiems atsiskaitymams. Pagal šį įstatymą, apvalinimas nebus taikomas atsiskaitymams negrynaisiais pinigais, tokiems kaip mokėjimai kreditinėmis kortelėmis, dovanų kuponais, lojalumo kortelėmis ar kitomis socialinėmis kortelėmis, taip pat darbo užmokesčiui, pensijoms ir mokesčiams
Daugiau informacijos galite rasti čia.
PVM sąskaitų faktūrų išrašymo supaprastinimas finansų įstaigoms ir PVM mokėtojams
Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos faktūros išrašymas finansų įstaigoms:
- Anksčiau galiojusiame įsakyme buvo nustatyta, kad finansų įstaigos gali išrašyti PVM sąskaitą faktūrą už PVM neapmokestinamas paslaugas, tačiau nebuvo konkrečiai apibrėžta terminologija ir sąlygos.
- Naujoje redakcijoje nurodoma, kad finansų įstaigos turi teisę per kalendorinius metus išrašyti vieną bendrą PVM sąskaitą faktūrą už Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 28 straipsnyje nurodytas neapmokestinamas paslaugas. Ši sąskaita faktūra turi būti išrašyta ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 10 dienos.
PVM sąskaitos faktūros išrašymas už kurą naudojamą privatiems poreikiams:
- Anksčiau galiojusiame įsakyme nebuvo aiškiai reglamentuotas vienos bendros PVM sąskaitos faktūros išrašymas už kurą naudojamą privatiems poreikiams.
- Naujoje redakcijoje nustatyta, kad PVM mokėtojai gali išrašyti vieną bendrą PVM sąskaitą faktūrą už kurą, kuris per metus suvartotas privatiems poreikiams tenkinti. Tokia sąskaita faktūra turi būti išrašyta ne vėliau kaip iki kitų metų sausio 10 dienos.
Pakeitimai galioja nuo 2024-03-20.
Daugiau informacijos galite rasti čia.
Mokesčių administravimo įstatymo pakeitimai
Mokesčių Išieškojimo Ir Administravimo Įstatymo Pakeitimai
Šio įstatymo pakeitimai apima keletą svarbių sričių, susijusių su mokesčių administravimu, jų vykdymu ir išieškojimu. Štai kaip šie pakeitimai yra išdėstyti:
Mokestinės nepriemokos perėmimas (Įsigaliojęs)
- Nauja redakcija leidžia mokesčių administratoriui, vadovaujantis centrinio mokesčių administratoriaus nustatyta tvarka, leisti kitiems asmenims perimti mokesčių mokėtojo mokestinę nepriemoką. Perėmėjams taikomos tos pačios nuostatos kaip ir mokesčių mokėtojui, susijusios su nepriemokos sumokėjimu ir išieškojimu.
Priverstinio išieškojimo išplėtimas (Įsigaliojęs)
- Įtraukti punktai, kurie nustato teisę priverstinai išieškoti nesumokėtas ekonomines pinigines sankcijas, baudas už nusikalstamas veikas ir teismo priteistas sumas.
Mokestinės nepriemokos išieškojimo tvarka (Įsigalioja nuo 2026-06-30)
- Pakeista, kad mokestinė nepriemoka gali būti priverstinai išieškoma įvairiais būdais, įskaitant nurodymus kredito ir elektroninių pinigų įstaigoms, laiduotojams, garantams ir priverstinį išieškojimą iš įkeisto turto.
- Įtraukti punktai dėl mokestinės nepriemokos priverstinio išieškojimo terminų ir tvarkos, kaip ir dėl išieškojimo iš kitų valstybių.
Daugiau informacijos galite rasti čia.
Dėl mokesčių deklaracijų pateikimo būdo ir konsultavimo telefonu tvarkos pakeitimo
Deklaracijų pateikimo būdas:
- Nuo šiol mokesčių deklaracijos turi būti teikiamos tik elektroniniu būdu per Valstybinės mokesčių inspekcijos Elektroninio deklaravimo informacinę sistemą (EDS), išskyrus konkrečius atvejus, nurodytus taisyklėse.
- Popierinės deklaracijos nebus priimamos ir bus laikomos nepateiktomis, jei nėra teisės aktuose numatytų išimčių.
- Deklaracijų tikslinimai taip pat turi būti atliekami elektroniniu būdu.
Konsultavimo telefonu tvarka:
- Mokesčių administratoriaus atstovas gali užpildyti deklaraciją pagal mokesčių mokėtojo pateiktą informaciją, jeigu VMI tokia paslauga yra teikiama.
- Telefoniniai pokalbiai dėl konsultavimo ir deklaracijų pildymo įrašomi, ir mokesčių mokėtojas gali gauti šių įrašų kopijas pagal nustatytą tvarką.
Pakeitimai įsigalioja 2024-07-04
Daugiau informacijos galite rasti čia.
Atsisiųsti PDF |