Auditas – neatskiriama kiekvienos įmonės kontrolės procedūrų dalis, padedanti užtikrinti klientų ir partnerių pasitikėjimą bei suteikianti vertingos...
Auditas – neatskiriama kiekvienos įmonės kontrolės procedūrų dalis, padedanti užtikrinti klientų ir partnerių pasitikėjimą bei suteikianti vertingos informacijos įmonės valdymui.
Veikiausiai, dėl ankstesnių laikų santvarkos, „vidaus auditas“ asocijavosi su N. Gogolio pjese „Revizorius“ – įmonės darbuotojai buvo bauginami kažkuo, kas ateis iš išorės ir juos nubaus. Tačiau situacija keičiasi – auditas pradėtas sieti su verslo tobulinimo bei valdymo įrankiu. Apie tai, kuo svarbus vidaus auditas ir kodėl jį profesionaliau atliks auditorius iš šalies, pasakoja audito, apskaitos ir konsultacijų įmonės „Grant Thornton Baltic“ finansų konsultacijų vadovas Vaidas Repečka.
Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių...
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
Vykdome PVM, pelno, gyventojų pajamų mokesčių ir socialinio draudimo įmokų bei kitų mokesčių apskaitą, teikiame atitinkamų mokesčių deklaracijas ir pasirūpiname užpildytų deklaracijų pateikimu atitinkamoms institucijoms.
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
Dažnai įmonei nėra naudinga turėti visu etatu dirbantį vyriausiąjį finansininką, o puse etato dirbančio vyriausiojo finansininko darbo krūvis ne visada gali užtikrinti visapusišką, kompetentingą ir operatyvų funkcijų vykdymą. Todėl mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms siūlome vyriausiojo finansininko paslaugas, užtikrindami paslaugos rentabilumą ir konfidencialumą.,
Užsakomosios paslaugos: buhalterinė apskaita, darbo užmokesčio apskaita, finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas, vyriausiojo finansininko paslauga, grupės finansinių ataskaitų konsolidavimas. Dinamiškos organizacijos savo visą energiją turi skirti verslo tobulinimui, auginimui. Užsakomosios paslaugos Jums gali pagelbėti tai padaryti. Kai kurių paslaugų atlikimo perleidimas trečiosioms šalims Jums ne tik leidžia susikoncentruoti ties savo verslu, tačiau padidina jų efektyvumą bei sumažina išlaidas.
Visas su darbo užmokesčio apskaita susijusias užduotis ir problemas palikite mums. Mes tvarkome jūsų darbo užmokestį, mokesčius ir siūlome individualius darbo...
Mes padedame verslui įvertinti kylančias mokestines prievoles, valdyti mokestines rizikas, numatyti bei įgyvendinti mokesčių planavimo strategiją, leidžiančią...
Klientams, kurie plečia savo veiklą Baltijos šalyse arba už Baltijos regiono ribų, būtina detali informacija apie mokesčių reglamentavimą, taikomą paskirties šalyje. Padedant „Grant Thornton“ aljanso partneriams, galime pasiūlyti sprendimus, padedančius klientams minimizuoti mokestinę riziką, vykdant veiklą užsienio mokesčių jurisdikcijoje.
Konsultuojame tarptautines įmones sandorių kainodaros (ang. Transfer pricing) klausimais ir patariame kaip pagal teisės aktų reikalavimus parengti kainodaros dokumentaciją (ang. Transfer pricing documentation). Taip pat padedame pasirinkti mokesčių tikslais teisingą sandorių kainodaros politiką (ang. Transfer pricing policy).
Klientų vardu vykdome tarpvalstybinio PVM, sumokėto kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse, grąžinimo procedūras. Esant būtinybei, konsultuojame klientus dėl Europos Sąjungos valstybėse narėse sumokėto PVM susigrąžinimo.
Išsamus patikrinimas (ang. Due Diligence) – kruopšti įsigyjamos įmonės veiklos finansinė, mokestinė ir teisinė analizė, kurią atlikus, parengiama ataskaita, kurioje pateikiama detali patikrintos įmonės apžvalga.
Teikiame įregistravimo į Mokesčių mokėtojų registrą bei PVM mokėtojų registrą paslaugas. Atstovaujame klientų interesus mokestiniuose ginčuose Valstybinėje mokesčių inspekcijoje, Mokestinių ginčų komisijoje, teismuose ir kitose institucijose.
Grant Thornton Baltic specialistų apžvalga apie pagrindinių Lietuvoje įvykusių mokesčių pokyčių 2024 m. Kviečiame susipažinti su verslui aktualiais pakeitimais
Padedame greitai įsteigti įmonę, filialą ar nuolatinę buveinę Lietuvoje, atidaryti banko sąskaitą, įsiregistruoti PVM mokėtojų registre ir gauti visas veiklai reikalingas licencijas.
Mūsų komanda teikia paslaugas vietos ir tarptautinėms įmonėms valdant, reorganizuojant ir likviduojant dukterines įmones, filialus ir atstovybes Lietuvoje.
Pasirūpinsime gerai apgalvotomis darbo sutartimis ir naudų paketo aprašymu, konfidencialios informacijos apsauga, darbuotojų duomenų tvarkymu ar akcijų opcionų taisyklėmis, įdarbinimu iš ES bei trečiųjų šalių, nuotolinio darbo organizavimu.
Sukaupę didžiulę patirtį pinigų plovimo prevencijos ir atitikties srityje bei turėdami stiprią finansų ekspertų komandą, konsultuojame klientus finansinių paslaugų teikimo, elektroninių pinigų, mokėjimo įstaigų licencijavimo, kapitalo formavimo, tarpusavio skolinimo platformos operatorių įrašymo į operatorių sąrašą ir kitais veiklos klausimais.
Jums, Jūsų šeimos nariams bei organizacijos darbuotojams padedame gauti nacionalinę ir Europos Sąjungos (Šengeno) vizas, leidimus gyventi, e-rezidento statusą, teikiame tarpininkavimo raštus bei užtikriname sklandų persikėlimą į Lietuvą.
COVID-19 pandemija pavertė nuotolinį darbą neišvengiama būtinybe ir nuolatine darbo rinkos dalimi. Tai kartu sukėlė daugybę iššūkių, susijusių su nuotolinio darbo valdymu.
Ataskaita „Teleworking - State of the Art in 15 Countries" pateikia išsamią nuotolinio darbo praktikų ir teisinių reguliavimų analizę bei vertingų įžvalgų verslams, susiduriantiems su nuotolinio darbo sudėtingumu. Ši ataskaita parengta bendradarbiaujant 15-ai Grant Thornton narių biurams ir apima nuotolinio darbo raidos tendencijas Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Austrijoje, Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Estijoje, Gruzijoje, Armėnijoje, Maltoje ir Ukrainoje – tiek prieš, tiek per ir po COVID-19 pandemijos.
Konsultuojame duomenų valdytojus ir tvarkytojus atitikties asmens duomenų tvarkymo reikalavimams klausimais, padedame įsivertinant duomenų tvarkymo būklę...
Įmonės ir jos organizacinės struktūros sėkmę lemia protingi sprendimai ir efektyvus valdymas, todėl finansų valdymas yra vienas svarbiausių procesų įmonėje....
Finansinis išsamus patikrinimas (financial due diligence) – kruopšti įsigyjamos įmonės veiklos finansinė, mokestinė ir teisinė analizė, kurią atlikus, parengiama ataskaita, kurioje pateikiama detali patikrintos įmonės apžvalga.
Mes siekiame padėti savo klientams priimti pagrįstą investicinį sprendimą suteikdami jiems finansinio išsamaus patikrinimo paslaugas, kurios yra aiškiai susietos su jų reikalavimais kaip pirkėjais ir tinkamos jų finansuotojams.
Sparčiai besikeičiantis pasaulis ir besivystančios technologijos skatina kurti naujus verslo modelius, tokius kaip elektroninių mokėjimų įstaigos, virtualios valiutos paslaugų teikėjai ir finansų organizacijos. Grant Thornton Baltic teikia šioms įmonėms paramą ir patarimus.
Konsultuojame klientus ne tik nuo nuo pirmųjų žingsnių - verslo planavimo ir steigimo, bet ir detaliai išanalizavę įmonės finansinius veiklos parametrus, patariame kaip išspręsti iškilusias problemas, prisidėti prie verslo augimo, procesų tobulinimo, kaštų optimizavimo, efektyvaus pinigų srauto valdymo visuose jūsų įmonės gyvavimo cikluose.
Įmonės vertinimas yra vienas iš svarbiausių žingsnių verslo pardavimo procese. Mes remiamės tarptautiniu mastu pripažinta metodika, o mūsų parengta įmonės/verslo vertinimo ataskaita leidžia savininkui geriau suprasti savo verslo vertę dar prieš pradedant pardavimo procesą. Lygai taip pat dažnai šia paslauga naudojasi ir klientai, kurie nori įsigyti kitas įmones.
Konsultuojame klientus dėl visų pagrindinių sandorių sudarymo proceso aspektų: pirkėjo arba potencialios susijungimo arba įsigijimo sandorio šalies suradimas, pradinė analizė ir vertinimas, derybos, išsamus patikrinimas, sandorio kainos struktūrizavimas, teisinių dokumentų parengimas ir oficialus sandorio užbaigimas.
Grant Thornton teikia Obligacijų savininkų interesų gynimo, teisių apsaugos paslaugas. Mes turime išteklius, žinias ir naujausias technologijas. Obligacijų savininkų interesų gynimas · Obligacijų savininkų interesų atstovavimas
Ar jums reikia patarimų, kaip plėtoti savo verslą, o gal norite pagerinti bendrą savo verslo pelningumą? Tada mūsų Išorės finansininko paslaugos gali būti tinkamiausias sprendimas.
Mokymai įmonių savininkams bei vadovams, finansų direktoriams, buhalteriams finansų valdymo temomis. Mūsų ekspertai turi didelę regioninę kompetenciją ir glaudžiai bendradarbiauja su mūsų kolegomis iš viso pasaulio. Jie taip pat mielai dalijasi savo patirtimi su mūsų klientais.
Vidaus auditas yra atitiktis ISO standartui ir valdymo sistemos efektyvumo bei veikimo įvertinimas, renkant objektyvius atitikties ir veiklos įrodymus.
Išlaisvinkite savo potencialą - darbo ir praktikos pasiūlymai Grant Thornton Baltic. Ieškome profesionalų ir pradedančių darbuotojų apskaitos, audito, finansų,...
Siūlome įsidarbinimo galimybę tiek profesionalams, tiek studentams. Praktikos pasiūlymai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Karjeros galimybės audito, apskaitos,...
Išlaisvinkite savo potencialą - darbo ir praktikos pasiūlymai Grant Thornton Baltic. Ieškome profesionalų ir pradedančių darbuotojų apskaitos, audito, finansų,...
Sudaryti atskiros audito užduoties audito planą ir strategiją, kurie atitiktų tarptautinių audito standartų ir audito įmonės kokybės valdymo sistemos reikalavimus;
Nustatyti ir įvertinti reikšmingo iškraipymo rizikas, kontrolės trūkumus;
Efektyviai vykdyti audito atsakų procedūras nustatytoms audito rizikoms sumažinti;
Gebėti įvertinti audito rezultatus ir sukurti pastebėjimų ataskaitas;
Laiku ir kokybiškai įgyvendinti audito užduotis, valdant komandos narius;
Efektyviai komunikuoti su audito komandų nariais ir audituojamų įmonių vadovybe, siekiant nustatytų audito tikslų;
Tikimės, kad Jūs:
Esate įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą ekonomikos, finansų, apskaitos ar vadybos srityje;
Turite analogiško darbo patirtį;
Turite darbo patirties audito, apskaitos paslaugų įmonėje (didelis privalumas);
Esate imlus (-i) naujovėms, iniciatyvus (-i), atsakingas (-a), orientuotas (-a) į klientą ir rezultatus;
Esate racionalus (-i), pasižymite puikiu analitiniu mąstymu;
Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba;
Galite pasigirti stipriais MS Excel įgūdžiais.
Mes siūlome:
Išskirtinę ir vertingą darbo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
Vidinius ir išorinius mokymus, kursus, narystę profesinėse organizacijose;
Hibridinį darbo modelį, kuomet tris dienas dirbame biure, dvi namuose;
Papildomą finansinį skatinimą pagal galiojančią motyvacinę tvarką bei papildomų naudų paketą;
Motyvuojančią darbo atmosferą (mikroklimatą, paremtą bendradarbiavimu ir parama, įvairias socialines iniciatyvas, palaikymą dalyvaujant sporto renginiuose).